понеделник, 20 март 2017 г.

Нови разкази за "Програма за щастие", София

"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град София от 6 до 8 март, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

Програма за щастие” ми даде промяна! Промяна към по-добро! По-добро за себе си и за хората, с които живея и общувам. Всъщност „Програма за щастие“ ми даде най-доброто! Показа ми колко е важно да даваш Любов, да приемаш хората, различията в тях, да ъдеш добър със себе си и околните. Благодаря на Шри Шри Рави!Благодаря на учителите Петя и Лидия! Докоснахте душата ми!  … и останахте там!", Ани Василева

"Разбрах за курса "Изкуството да живееш" от приятелка. Първоначално се учудих, но след като разбрах, че го е правила два пъти, реших и се записах. Очакванията ми се оправдаха, даже и повече, всъщност бях без очаквания и се получи ефекта „WOW“. Благодаря на инструкторите Петя и Лидия за поднесеният материал и проведен курс. Благодаря и на хората, с които преминахме курса. Благодаря!!!", Милен Маринов

"Интересно, отпускащо, релаксиращо и приятно изживяване. Симпатични хора с добри сърца. Приятно и изненадващо преживяване. Забавно и изненадващо, провокиращо.", анонимно

"Не знаех изобщо какво да очаквам, когато влязох в залата. Направи ми впечатление широките усмивки на водещите – даже в началото ми се сториха леко изкуствени . На края, разбира се, и аз почти започнах да се усмихвам без да спирам. Освен практиките, които имам намерение да взема със себе си, ще отнеса и няколко безценни мъдрости, до които не бях достигнала до този момент.", анонимно

"Курсът "Програма за щастие" ми даде възможност да погледна в себе си и да реша какво искам да променя. 5-те точки са правилата, които биха дали на всеки щастието, а съчетавайки ги с асани и крия – и спокойният ум. Чакам с нетърпение следващите занятия. Благодарности на всички учители, които намерих тук.", Стоян Е.

1 коментар: