четвъртък, 16 февруари 2017 г.

Незабравими вдъхновения от "Програма за щастие", град Пловдив

Впечатления от курс Изкуството да живееш - Програма за щастие в Пловдив 20-22 / 12 /2016г.:

„Изкуството да живееш“ отново организира своя курс „Програма за щастие“ в град Пловдив от 20 до 22 януари, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"За мен курсът "Програма за щастие" беше едно положително преживяване в напрегнатото ежедневие.",  Дарина Георгиева

"Фокусира мислите ми върху простите /ежедневни/ действия , които ни влияят и как да се справим с негативните си мисли.", Атанаска Рукавина

"Заредих се с много положителни емоции, беше забавно. Бяха три разтоварващи дни.", Надежда Димитрова

"За мен беше едно вълнуващо преживяване. Заредих се с много емоции. Курсът "Изкуството да живееш" беше разтоварващ , поучителен. Научих много за кратко време, което да използвам в живота.", Красимира Кралева

"Курсът "Програма за щастие" ми помогна де се замисля за простите неща в живота.", Таня Килимперова

"За мен беше ново преживяване, което ме накара да се замисля за това кое е наистина важно в живота и да се опитам да не хабя енергия за маловажни неща и за ситуации, които не могат да бъдат променени, а трябва да се приемат спокойно и да продължаваме напред.

Постоянно изпадам в ситуации на безспокойство /аз съм паниката в офиса/, така че дихателните техники ще ми бъдат от полза , за да овладей това безпокойство и да намаля стреса.

Заредих се с положителни емоции.", Мария Тонева



Няма коментари:

Публикуване на коментар