сряда, 6 юли 2016 г.

Споделени преживявания от курса "Програма за щастие" в град Силистра



Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Силистра от 9 до 13 юни, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът "Програма за щастие" е прекрасен курс, който променя живота към добро. Подарък който всеки може да направи за себе си. Благодаря!", Неше

"Истинско щастие и компилация от чувства, емоции, срещи , споделяния, радости, усмивки, приятелства. Чувствам се лека, ефирна , обичана, щастлива, по –възвисена, по-добра и готова за следващия курс. Гео е прекрасен вдъхновяващ учител.", Стефка

"Курсът "Програма за щастие" е преживяване, което заслужава да се изживее. Всичко в курса има смисъл. Дори най-малките неща. Научих че е по-добре да споделяме радост и тъга от колкото да таим всичко в себе си. Незабравимо. Благодаря!", Пламена

"Уникален курс!!! Пожелавам на всеки да се докосне до енергията, с която той зарежда.", Радослав Иванов

"Вълнуващо и отпускащо преживяване, което мисля че ме върна отново в центъра ми все повече. Научи ме да бъда щастлив.", Ердоан Ахмедов

"Благодаря на курса "Изкуството да живееш" и на всички които стоят зад него. Търсих го, намерих го. Какво научих от него още не знам , но знам че ще направя така че да разбера.", анонимен

"С благодарност мога да споделя, че получих отговор на въпросите, които имах и разрешение на физическите проблеми, които изпитвах. Чувствам се като част от нещо свято. Благодаря!", Светлана

"Изключително съм впечатлена от проведения курс "Програма за щастие", от разнообразните дейности и физическите упражнения, техниките на дишане, благотворителността. Благодаря на Гео за добрата организация и всичките знания, умения, добро настроение, които успя да предаде на участниците. С нетърпение очаквам следващия курс.", Галина Панева

"Необикновено преживяване, свързано с много емоция и информация, предизвикващи разсъждение. Всичко това помага на човек да не съжалява за нищо от миналото, да не се упреква, а да живее сега в настоящия момент, който е неповторим. Курсът дава на човек спокойствие и надежда. Любов и мир със себе си. Благодарна съм за всичко!", Венета Танева

"Моето преживяване на курса "Програма за щастие" беше нещо ново, нещо невероятно и нещо много различно в моя живот. Много съм щастлива че се записах. В този курс научих интересни неща за живота, които никога не съм си мислела че съществуват. Такова приятно е усещането. Щастлива съм, че се запознах с толкова мили хора. Успяхме да се справим всички заедно със страховете си. Приех тези хора като едно семейство. С една дума бях щастлива, че участвах в този курс. Ако има пак такъв курс бих участвала пак отново и отново. Аз съм ЩАСТЛИВА!", анонимен

Няма коментари:

Публикуване на коментар