сряда, 27 април 2016 г.

"Изкуството да живееш - Програма за щастие" в град Търговище


Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Търговище от 25 до 27 март, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“: 
 
"Аз участвам за втори път на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие". Има голяма разлика от първия път. Моите близки ми казваха, че е безсмислено и нелепо да ходя на един и същи курс - на пръв поглед наистина звучи така. Всъщност, отдавна не ми се беше случвало по-смислено преживяване. Първо, това да наблюдавам собственото си израстване и за първи път да се гордея от себе си. Да констатирам със задоволство, че се харесвам точно такава, каквато съм. Да установя, че приемам събитията и хората много по-обективно и без предразсъдъци. Да си задавам още повече въпроси и да почувсвам с кожата си смисъла на ТУК и СЕГА. Второто невероятно за мен преживяване се състоеше в това, да наблюдавам трансформацията в другите участници в курса - от отегчени, бързащи и заети хора, накрая се прегърнах с едни усмихнати, замислени и отворени души. Благодаря изключително на нашите учители Маруся и Ангел, които за сетен път ми доказаха, че да вървиш по пътя към само-усъвършенстването е щастието, само по себе си, от което всеки има нужда. Извиращата от теб самия любов и смисъл на живота. Поздравявам Изкуството да Живееш за това, че помагат и събират толкова интересни хора заедно.", Милена Димитрова 

Няма коментари:

Публикуване на коментар