сряда, 17 февруари 2016 г.

Нови впечатления от "Изкуството да живееш" - част 2, Павел баня

Фондация "Изкуството да живееш" проведе своя курс Изкуството на тишината – част 2 в  Павел баня от 27 до 31 януари, 2016 година в Соня Ретрийт център с учител Татяна Якоб от Германия.

Често се случва да се върнем от почивка още по-изтощени и нуждаещи се от още почивни дни. Изкуството да живееш – част 2 е почивка в истинския смисъл на думата, от която човек се завръща отпочинал физически и психически, изпълнен с енергия и подмладен. Или както Шри Шри Рави Шанкар, основател на фондация Изкуството да живееш, сам обяснява: „Чрез този курс се променя нервната система, мисленето се прояснява, сърцето се отваря и силата бликва.“ 
Ето и какво споделиха участниците с нас след курса: 

"Курсът "Изкуството да живееш" - част2 е един от любимите ми. Чувствам се много добре. Умът ми е спокоен и в центъра си. Тялото ми е прочистено, разтегнато и доволно. Научих нови йога позиции, както и усъвършенствах доста от тези, които практикувам редовно. Желанието ми да бъда в присъствието на по-напреднал в йогата и знанието учител се изпълни. Татяна Якоб е една много добра учителка. Знанието го получавахме леко и приятно, без никакво усилие (като изключим няколко от йога позициите).", анонимно

"Накратко, чувствам се доволен, ведър, малко по-осъзнат и с широка усмивка на лицето.", анонимно
"Много полезен курс. Имах нужда някой да ме върне в центъра си и това се случи тук.
Почувствах отново тялото си и успокоих има си. Благодаря ти, Татяна.", анонимно

"Впечатленията ми от курса "Изкуството да живееш" - част 2 са много, много добри. Прекарах си страхотно (много по-различно от ежедневието в града). Срещнах се с много позитивно настроени, усмихнати хора, което вече е рядкост в ежедневието. Научих много нови неща за йога, които се надявам, че занапред ще мога да включа в практиката си. Знанията, които са ми необходими, вече ги получих. От тук нататък всичко е в моите ръце. Благодаря ви за прекрасния курс.", анонимно

"Много съм доволна от курса "Изкуството да живееш" - част 2! И хотелът, и
храната, както и цялостната организация бяха на нужното 
ниво. Татяна се справи чудесно!
Вярвам, че курсът ще бъде повторен от мен скоро. Бяхте чудесен екип!", Таня


Няма коментари:

Публикуване на коментар