понеделник, 25 януари 2016 г.

Споделени преживявания от "Изкуството на медитацията", град Бургас


Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в Бургас от 8 до 10 януари, 2016 година.
Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

"Да си полезен на хората – е Благословия. Благодаря за знанието! Колко е добро и колко е угодно да живеят братя в единомислие!", анонимно

"Благодаря за техниката, получена на курса "Изкуството на медитацията"! Прекрасно и зареждащо преживяване, което идва при мен винаги в най-подходящия момент! Благодаря!", Айлин

"За пореден път курса на фондация "Изкуството да живееш" откри пред мен нови възможности, даде ми нови насоки, научих още. Благодаря!", Маргарита Димитрова

"Задоволство от наученото! Благодарност за наученото!", Илияна

"Усещането по време на курса "Изкуството на медитацията" бе за изчистване, едновременно зареждане и отпускане.
С този курс бавно, но със сигурност ще бъда по-постоянна в практиките си.", анонимно

"Прекрасни изживявания с нови за мен хора. Задоволи желанието ми от получаване на нови знания.", анонимно

"Няма нищо случайно... Съобщението за този курс даде отзвук у мен,това е нещото нужно ми в този момент! Сега, когато вече курсът на "Изкуството да живееш" свърши знам защо бе той! Светлина! Запознанства! Поток занапред! Няма нищо случайно! Пък защо не и хорото в Индия... Благодаря!!!", Емилия Петрова

"Много съм щастлива и благодарназа това знание, което получих по време на курса. Ще го използвам по най-добрия начинза себе си и за всички около мен! Благодаря!", Маринета





Няма коментари:

Публикуване на коментар