четвъртък, 7 януари 2016 г.

"Изкуството да живееш - Програма за щастие" направи щастливи участниците в Пловдив

Фондация„Изкуството да живееш“  проведе своя курс „Програма за щастие“  в Пловдив от 3 до 7 декември,  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:     

"Това беше най-уникалното преживяване. Чувствам се страхотно, чувствам се различно, чувствам се прекрасно! Животът чудесен и вие сте част от него. Благодаря!", Елена

"За мен беше изключително различно преживяване! Минах през доста емоции...гняв, радост , наслада...Успях да се пречупя и да направя неща неприсъщи за мен.....това определено ме промени....в добра насока. Със сигурност усетих мир и спокойствие! Щастлива съм, че бях част от всичко това на курса "Изкуството да живееш"! Благодаря!",  Веселина

"Много интересен, интерактивен курс, пълен с житейска мъдрост, представена по весел, достъпен и практичен начин. Много топла приемаща обстановка и Елеан водеше курса "Програма за щастие" умело и с много хумор и приемащо отношение към всички.", анонимно

"Курсът "Изкуството да живееш" е един от моите портали с красиви порти и с любов съм в Единение и усмивката ми винаги дарява. Вие сте мой близки приятели носещи ми всеки път и всеки ден купа от разноцветни...", анонимно


"Курсът "Изкуството да живееш" беше чудесен, помогна ми да осъзная процеси в тялото и мисленето, който си взаимодействат и определят моето „ тук и сега”. Благодарна съм, че бях част от тази страхотна група от хора.', анонимно

"Вдъхновяващо преживяване с много силни моменти, което дойде в точния момент на пътя ми. Напълно съм съгласна с идеята да се празнува живота и се опитвам да живея по този начин и да разпространявам радостта. Благодаря много!", анонимно



Няма коментари:

Публикуване на коментар