понеделник, 12 октомври 2015 г.

Споделени емоции от курса "Програма за щастие", град Търговище

За пореден път фондация „Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ този път в град Търговище. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е изключително ефективна програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал.

Участниците в курса преживяха незабравими емоции и споделиха какво е породил у тях курсът „Програма за щастие“:

"Най-силното преживяване на курса "Изкуството да живееш" беше да получа собствена мантра, която ме усмихва широко отвътре до усещане на истинска благодат.
Все още не мога да кажа, че мога през цялото време да съм обгърната и потопена в това усещане,  защото се появяват и мисли и това състояние е по-скоро на раета, но усещането си заслужава и мисля, че с времето ще се превърне в постоянно състояние на духа в медитация.",Таня

"На курса "Изкуството да живееш" още веднъж се докоснах до знание, което ме прави щастлива, сигурна в себе си и доволна, че най-после живея смислено!
 Чувствам благодарност за инструментите и практиката. Радост, че имам всичко необходимо като практика, за да постигна щастие. Т.е. аз съм щастлива. Благодаря!!", Янка

"Чувствам се прекрасно! Започнах да вярвам, че могат да се случват чудеса! За първи път от много години започнах да се усмихвам. Повярвах в себе си!!!Сега съм сигурна, че имам енергия да изживея още веднъж живота си, но по-смислено и по-качествено!
Благодаря от цялото си сърце и душа на фондация "Изкуството да живееш"!!!", Виолета 

Няма коментари:

Публикуване на коментар