четвъртък, 17 септември 2015 г.

Нови изживявания на участници в курса "Програма за щастие", 30.07-03.08.2015 г.


Фондация „Изкуството да живееш“ проведе отново своя курс „Програма за щастие“ този път в София между 30 юли и 3 август 2015 година.   

Изкуството да живееш – програма за щастие е изключително ефективна програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал. Курсовете се провеждат всеки месец в центровете за щастие на "Изкуството да живееш".

Участниците в курса преживяха множество емоции и научиха нови неща за себе си и живота. Ето какво споделиха с нас, че е предизвикал курсът  „Програма за щастие“ в тях:

"Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие" за мен беше нещо, което не съм преживявала никога. Достигна много дълбоко вътре в мен и извади хубави неща, както и неща, които тепърва ще преодолявам.
Нямам никакви забележки. Вършите своята мисия страхотно и с много любов, която успявате да предадете и на другите. Честно казано, не искам да свършва.
Много ви благодаря!!! Не спирайте да творите, обичате и помагате!!!", Йорданка Михалева

"Изключително искрена, чиста атмосфера, създадена от широко скроени хора с големи сърца. Благодарна съм за преживяното и споделеното на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие"! До нови срещи!", Ина Петракиева

"Страхотни учители, невероятно преживяване, свързано с положителни емоции. Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие" промени мирогледа и възгледите ми. Среща с готини хора и не на последно място – научих много неща, които ще ми помогнат да променя себе си.
Благодаря Ви!"Галина Захариева

"Курсът"Програма за щастие" на фондация "Изкуството да живееш" беше страхотен. Научих толкова много, не само упражненията, но и мъдрост, от която имах нужда. Инструкторите и Лили бяха невероятни – водеха чрез собствен пример. Ще задълбоча познанията и практиката си! Благодаря!"Мирела Владимирова


"Невероятно добре организиран курс. Учението е също невероятно. Променя се смисъла на живота на човек. Разбираш колко щастлив и приятен може да е животът. Учителите (Петя и Теди) много добре обучават и провеждат курса. Времето минава много бързо и неусетно разбираш, че курсът е вече свършил.
Благодаря на Art Of Living, че съществува и благодаря на неговия на създател. Ще се постарая да препоръчам на всички мои приятели това учение, за да мога и аз да допринеса за един по-хубав и щастлив живот. Благодаря на всички!!!"Петко Колев

 "За мен курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие" е стремеж към съвършенства! Отлични преподаватели и ангела Лили. Среща с интелигентни мили хора, които ми дадоха надежда, че в България животът може да стане по-добър. Много хубави моменти, много емоция и радост! Бях щастлива и този спомен ще остане в сърцето ми.", Надка Танчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар