четвъртък, 29 януари 2015 г.

Изкуството да живееш – Програма за щастие: впечатления на участниците


В Свиленград се проведе между 29.01 и 02.02 курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие" на фондация "Изкуството да живееш". Участниците, които присъстваха на курса "Програма за щастие" споделиха своите впечатления и размисли относно програмата, нейните цели и задачи. Тяхното мнение е изключително важно за "Изкуството да живееш", защото по този начин най-добре се виждат резултатите - по усмихнатите лица, обнадеждените и позитивно настроени сърца на участниците от курса  "Програма за щастие".


Ето и някои от споделените впечатления:

     Пет дни, изпълнени със спокойствие и наслада на настоящия момент. Чувствам се щастлива, невероятно изживяване, страхотни хора срещнах на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“. Намерих това, което търсих. Намерих хармония на тялото с ума и духа. Страхотен курс! Бих го посетила отново с удоволствие!  Благодаря ти, Иве!
  
                   Диана – 31г.

       "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ Полезен, приятен курс, хубави хора. Добре организиран. Нещо съвсем ново като форма за мен. За първи път се докосвам до йогата. Интересно. 

                 Величка – 45г.
   
          Благодаря, благодаря, благодаря за щастието да съм в този курс -"Изкуството да живееш - Програма за щастие". Възхитена съм от всичко, видяно тук. 
  
           анонимен

    Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие" беше много приятен, изпълнен с много хубави емоции богатна нови знания. Благодаря ти, Иве, бъди все така ведра и усмихната и бъди щастлива!


     Соня – 45г.


      Много съм благодарна, че изкарах курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“! По-щастлива съм и спокойна. Ще присъствам винаги, когато има и имам желание да изкарам и друг курс на фондацията „Изкуството да живееш“. По-добра учителка от Ива няма!!! Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ беше едно уникално преживяване в моя живот и сигурно не е бил случаен!

        
Стелияна – 23г.


 Доволна съм, че присъствах на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“. Съпреживях радост, забавление, раздвижване, пречистване и постигнах спокойствието, което винаги желая. С благодарност на нашия гуру!  

  Янка – 55г.

       Чудесен курс "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ по йога! С много любов, всеотдайност и отлично познание на различните техники. Браво на теб, Иве! Бъди винаги себе си! Продължавай със същото себераздаване да помагаш на хората! С много уважение   

       
       Атанас – 65г.

        

         Радвам се ,че бях част от групата на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“. Хареса ми, че курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ е полезен, но кратък – даже и да има нещо трудно, то е само за 5 дни, което разрешава да дадеш 100%. Обясненията, разговорите, въпросите и упражненията бяха интересни и предизвикателни. Струва ми се ,че хора, които трудно биха отделили 50лв за курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ , всъщност биха имали голяма полза от него...но това са...не е моя работа!  Хаха. Почувствах готина връзка с останалите и курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ за мен е една малка стъпка напред. J Благодаря! 

     
     Георги – 21г.


 "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ помага за освобождаване от стреса, за възстановяване баланса на тялото и за емоционално израстване. "Програма за щастие“ предлага различни йога позиции и дихателни техники, които са съчетани с мъдростта и опита на учителя на Изкуството да живееш - Шри Шри Рави Шанкар. Всеки, дошъл на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ сам се убеждава в ползите и дългосрочните ефекти върху тялото и душата.

Прочети и се докосни до някои от преживяванията на участниците от курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“: 


Едно ново изживяване. На курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ се запознах с много и макар и различни хора по възраст, характер и интереси, на това място всички се чувствахме еднакви и щастливи. Беше ми много приятно и получих нови знания, получих вътрешен мир и хармония със себе си. Интересна ми беше техниката на дишане и най-вече интереса ми към това ме доведе на това място.


Анонимен

Едно необикновено, преживяване, в което се преоткрих за сетен път в различна светлина. Затвърдих теорията си, че животът на всеки човек е една голяма отговорност.  Приех всички такива, каквито са , уважих личната позиция на всеки.  Беше спокойно, интересно, вълнуващо.  Намерих удовлетворение и радост.  Благодаря ти, Ива! 


Маргарита – 50г.

   Научих се да бъда винаги усмихнат, позитивен и греещ към всички мои мечти! Да следвам всяка една цел в живота ми! Невероятно изживяване! 


     Антоан – 19г.

      Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ беше невероятно интересен и поучителен, забавен с игрите, различните дихателни техники, които несъмнено водят до спокойствие и оздравителни процеси. Иве, дерзай и носи на хората увереност и помагай и на здрави и на болни, за да те обичат, защото има и ще има защо.

Виолета 77г.


  Браво, Иве, ти си страхотен учител!  Може би си родена да предаваш знанието и да раздаваш любов на хората. В началото мислех да дойда само няколко дена, за да подкрепя дъщеря ми Стела в новото начинание и да подкрепя теб, като първи самостоятелен курс "Изкуството да живееш - Програма за щастие“. А ти толкова ме омая, че останах до края. Разбрах, че винаги може и още. Енергията, новите емоции, спокойствието, което ми даде, ме прави за пореден път щастлива, че те познавам и имам честта да бъда твой приятел! Обичам те!


Соня – 45г.


   Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие“ беше супер! Много добре проведен. Имаше занимателен елемент  и лесно се възприемаше. Емоциите бяха много и все положителни. Ще останем с трайни впечатления и полезни знания. От сега нататък ще имате още един последовател и фен.


  Анонимен

Няма коментари:

Публикуване на коментар