понеделник, 29 юли 2013 г.

Впечатления от летния лагер YES! на Изкуството да живееш в Априлци!



Всяка година фондация Изкуството да живееш обръща внимание и на най-малките, организирайки летни лагери за деца и тийнейджъри - курсовете на Изкуството да живееш ART Excel - за деца от 1-ви до 7-ми клас и YES! - за деца от 8-ми до 12-ти клас. Целта на лагерите е да направи свитите в себе си и срамежливи деца, по-отворени и динамични, а по-агресивните и буйни деца - по-чувствителни и осъзнати. Успехът на лагерите се състои в изграждането на деца, които не губят своята усмивка и дух в трудните ситуации.
През изминалата седмица се проведе летен лагер на Изкуството да живееш  - YES! в Априлци. 

Вижте с какви впечатления останаха децата след 1 седмица на игри, забавления и полезно знание за живота!

Кателина
 
От този летен лагер на Изкуството да живееш научих как да контролирам емоциите си или поне част от тях. Успях да подобря дишането си и концентрацията. Погледнах на много неща от различен ъгъл и започнах да се вслушвам в себе си и в средата около мен. Разбрах, че единственото, което ти трябва, за да вървиш напред е усмивката. Започнах да се възхищавам на всичко, било то положително или отрицателно. Всички тези неща и още много ще продължа да помня и да използвам занапред след курса на фондация Изкуството да живееш.


Кариса

Преди да дойда на този летен лагер на Изкуството да живееш, не бях ходила на никакви лагери до сега.  Бях много развълнувана, също така очаквах да си изкараме страхотно и не се разочаровах. Мисля, не - убедена съм, че се справих със задачата си - да стана по-спокоен човек и да не избухвам веднага, след като се случи нещо. Научих се и до някаква степен да преодолявам егото си. Догодина пак :) И най-вече - да бъда себе си и да не се притеснявам, че "ако аз направя 'това', хората ще си помислят нещо". Научих се и да се усмихвам често. От Изкуството да живееш научих също, че да работиш в екип е много по-добре, отколкото да искаш да свършиш всичко сам.

Вяра

Първоначално сравнявах с летния лагер YES! с Изкуството да живееш на Каваците, но после, като се освободих от това, беше НЕВЕРОЯТНО! Сприятелих се с много нови хора, създадохме много добри приятелства и се научихме на много нови неща. Разбрахме какво означава да даваш 200% от себе си! Но най-важното е, че винаги ще се изпълвам с енергия и ще има усмивка на лицето ми, когато се сетя за летния лагер на Изкуството да живееш! Беше едно незабравимо приключение! С огромни благодарности към Изкуството да живееш!

Ели

От летния лагер на Изкуството да живееш, научих как да се държа с другите и какво ми пречи да бъда себе си. Научих се как да създавам по-лесно приятелства. Научих много упражнения, йога пози, дихателни техники - Сударшан крия, игри. Научих как да направя живота си ползотворен. Научих петте неща, които ще ни помогнат много в живота: бъди на 100%; бъди естествен/естествеността е най-доброто/; отговорността увеличава способността; да не бъдем машина с бутони; действай, но не реагирай. Научих много песни на санскрит. Едно от най важните неща беше, че се збавлявах и минах по клатещ се  мост.



Мирела

Каквото и да правиш прави го на 100%; отговорността увеличава способността; винаги бъди естествен; действай, но не реагирай; не бъди машина с бутони. 7 дни на летния лагер на Изкуството да живееш аз научих различни йога упражнения, загрявки, релаксации, които ще продължа да прилагам във вкъщи. На летния лагер на Изкуството да живееш се забавлявахме, играхме различни игри, търсихме скрито съкровище. Но както всеки лагер тук също имаше правила, които да спазваме. Едни от които: да загасим лампите в 22 часа; да се храним здравословно; да се събираме винаги всички преди да правим нещо; да идваме винаги на време и да се събуждаме в 6:45 часа. Всичко беше хубаво. Аз прекарах страхотно.

Йоан

На летния лагер на Изкуството да живееш беше много забавно. Учихме дихателни техники като Сударшан крия, игри, йога и т.н. Препоръчвам летния лагер на Изкуството да живееш на всички.

Стефан 

През тази седмица аз научих да се отпускам повече и да не ми пука какво мислят другите. Преживяването на този летен лагер на Изкуството да живееш беше много хубаво, защото се запознах с различни хора и беше много забавно.


Жюлияна

На летния лагер на Изкуството да живееш беше страхотно. Въпреки, че ставахме рано, йога упражненията ни изпълваха с енергия. Всеки си имаше задължения различни, но се забавлявахме на 100% и винаги заедно. В екип ние се научихме да сме задружни и да си помагаме. Губехме или печелехме - ние бяхме заедно. За мен беше невероятно, запознах се с много прекрасни хора с различни характери. Всеки един от тях ме научи на нещо. Много благодаря на инструкторите на фондация Изкуството да живееш, че направиха летния лагер YES! и ни направиха по-добри и отговорни хора. Обичам ви!


Ленард

Докато бях на летния лагер на Изкуството да живееш се научих на много игри, забавления и ми беше страхотно преживяване, но най-много ми харесаха хората, с които се запознах. Срещнах много интересни личности и бих желал да се видя с тях отново някой ден. Досега не съм практикувал йога и не съм си и помислял, че е възможно да е толкова освобождаващо и приятно. Открих, че медитацията е нещо, за което съм грешил, че не съм правил преди.

Диана

My favorite thing in this camp was the people. Everyone here was so easy to talk to and befriend. I made some very good friends. I really enjoyed some of the games we played. Most of them were team work. So I think my skills in that area have increased. I learned many different breathing techniques and tried  yoga for the first time. It was quite interesting. The disco parties we had every night were fantastic. I learned many mottoes to live in Bulgaria, which I think will be very useful. All of this will only help me to move in the life.

Борислав

На летния лагер на Изкуството да живееш се научих да бъда по-концентриран, да правя всичко на 100%, да не се съмнявам и да не се влияя от мнението на другите. Вече не ми пука  дали ще се изложа някъде или не. Вече съм много по спокоен, отколкото преди.


Няма коментари:

Публикуване на коментар